1
0

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش هشتم)

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش هشتم)
title

به آخرین سری نکات مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک رسیده ایم و با استفاده از این مقاله ها می توانید برای محصولات خودتان بهترین بسته بندی را انتخاب کنید و با خلاقیتی که به خرج می دهید باعث افزایش فروش آن شوید.

36. وضعیت موجود را شرح دهید.

بسته بندی شیک

با استفاده از بسته بندی به مشتریان خود نشان بدهید که محصول شما چگونه به کار آن ها می آید. طراح خوش فکر بسته بندی این گوش بندها این نکته را به خوبی درک کرده است. برای باز کردن جعبه حاوی این گوش بندها باید درب آن را که صورت دکمه ولوم طراحی شده است را بچرخانید و آن را بر روی حداقل صدا بگذارید. اینکار شما باعث نمی شود که از شر سر و صدای محیط اطرافتان راحت شوید ولی با باز کردن درب جعبه و استفاده از گوش بندهای درون آن به هدف خود خواهید رسید.

37. انگیزه استفاده از محصولات را در بسته بندی آن به تصویر بکشید.

بسته بندی شیک

با طرحی که برای بسته بندی خود در نظر می گیرید می توانید به مخاطبان خود انگیزه دهید تا از محصولات شما استفاده کنند. این قرص ها به سیستم گوارش شما برای هضم غذا کمک می کند، تصویر گاو چاپ شده بر روی هر یک از ورق های این قرص به شکل سیبل تیراندازی می باشد و اینگونه به نظر می آید که خوردن هر قرص قسمتی از گوش گاو را هدف قرار داده اید. این برند چینی شعاری را برای خود انتخاب کرده است؛ با کمک ما غذاهای سنگین را به خوبی هضم کنیدو با دیدن این بسته بندی مخاطبین به این موضوع پی می برد که با محصولی با کیفیت و قدرتمند سر و کار دارند.

38. محصول را در دل طراحی بسته بندی بگنجانید.

بسته بندی شیک

شکل، رنگ یا خود محصول را در طرح بسته بندی خود استفاده کنید. گوشت به عنصری لاینفک از این بسته بندی تبدیل شده است و در فضای خالی و شفاف آن به خوبی جا خوش کرده است و شما به راحتی متوجه خواهید شد که چه مقدار از آن را مصرف کرده اید.

39. بسته بندی باید کوچک و جمع و جور باشد.

بسته بندی شیک

تا جایی که می توانید بسته بندی های خودتان را کوچک کنید. با این کار به راحتی می توانید کار حمل و نقل و انبار کردن آن را انجام دهید. در این بسته بندی مقوایی می توانید به هم پیوستن چند فلش مموری را ببینید. تمام این فلش مموری ها روی هم رفته فضایی معادل یک کارت اعتباری را می گیرند.اگر قصد دارید فایلی را به دوستتان بدهید، یکی از این فلش ها را از بسته بندی دربیاورید، فایل را بر روی آن ذخیره کنید و فلش را به او تحویل بدهید. اینکار را به راحتی و بی دردسر انجام دهید، این طراحی، آگهی های تبلیغاتی چسبیده شده به در و دیوار را در ذهن آدم تداعی می کند.

40. گاهی اوقات زیاده روی کردن نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

بسته بندی شیک

تا جایی که می توانید فاصله خود را با گرایش های متداول بازار رعایت کنید، در این صورت می توانید به ایده هایی بکر و ناب دست پیدا کنید. آدامس در این بسته بندی ها نقش دندان را بازی می کنند و تریدنت به جای آن که مطابق همیشه از لب های قرمز و خندان استفاده کند، ابتکار عمل را در دست گرفته است و در طراح هایش از ریش و سبیل هم استفاده کرده است. ایده ای جذاب و سرگرم کننده که می تواند نگاه ها را به سمت خود بکشاند.

41. بسته بندی می‌تواند شمای کوچکی از محصولتان باشد.

بسته بندی شیک

محصول خود را فقط در قالب بسته بندی آن رها نکنید. به جای اینکه بسته بندی های آبمیوه خود را کوچک کنید، می توانید آن را به صورت تکه های پرتقال در بیاورید تا وقتی در کنار هم قرار می دهید به شکل یک پرتقال کامل در بیایند. با این کار مشتری میفهمد که با یک آبمیوه طبیعی و باکیفیت رو به رو می باشد.

حالا که با تمام گزینه های که معرفی کردیم، آشنا شدید می توانید از آن ها برای طراحی یک بسته بندی خلاقانه و مبتکرانه استفاده کنید. لحظه ای درنگ نکنید و بسته بندی هایتان را به اوج شکوه و خلاقیت برسانید. یک بسته بندی می تواند کاربردی، قابل بازیابی، جالب و سرگرم کننده یا عجیب باشد ولی شکی در آن نیست که هر چقدر در آن از خلاقیت استفاده کرده باشید، حجم فروش آن را بیشتر می کنید.

اشتراک گذاری